Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2012. február 17., péntek

Helyzetjelentés!


Sziasztok!

Ne haragudjatok még mindig nincs kész az új fejezet. Az elmúlt hetekben minden nap megnyitom a Wordöt, de akármennyire erőltetem, egyszerűen nem bírom rávenni magam az írásra. Csupán háromoldalnyi van meg, ami borzasztóan kevés. Még mielőtt valaki azt hinné, abba hagyom vagy valami ilyesmi akkor megnyugtatok mindenkit, hogy erről szó sincs, csak szerettem volna ha tudjátok miért tűntem el ennyi ideje és hol késik a friss. Nem tudom mi okozza ezt az egészet, de próbálok minél előbb túljutni rajta. Az, hogy mi következik most már mind elvan tervezve a fejemben mégsem tudom kiadni magamból, szavakká, betűkké formálni számotokra. Remélem, azért nem utáltok most túlságosan és ígérem, igyekszem helyre rázódni! Addig is jók legyetek én pedig próbálkozom továbbra is!

Ne haragudjatok!

Puszillak Titeket!

Bee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése