Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2012. február 10., péntek

Díj!



Hejhóóó!

Nem sajnos ez még nem a 26. fejezet, de hamarosan az is érkezik. Felbukkanásom oka az, hogy hosszú idő után újfent elnyert a blog két díjat, amiket Naomi Stanley-nek és Jessnek köszönhetek! Nagyon kedves volt tőletek, hogy gondoltatok rám! Köszönöm!

Íme a szabályok:

1.) Tedd ki a képet a blogodra!

2.) Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!

3.) Írj le 6 dolgot magadról!

4.) Küldd tovább 5 blogírónak, linkkel együtt!

5.) Hagyj megjegyzést a blogjukon!

Hat dolog rólam:

  • Best sorozat pasik: Chuck Bass, Nathaniel Archibald (Gossip Girl) , Damon Salvatore, Tyler Lockwood, Alaric Saltzman (Vampire Diaries), Austin, Dixon Wilson (90210), Puck, Will Schuster (Glee), Ezra Fitz (Pretty Little Liars), Jake Armstorng, Adam Conant (Secret Circle) Nathan Scott, Lucas Scott (One Tree Hill), Nick (It’s Jess)
  • Karácsonyra megkaptam álmaim laptopját *.*
  • Barátnőmmel megnéztük a Jack és Jillt és jujjj magyon jóóó volt! J
  • Már megvan az új történetem alapja, ami megsúgom, nem függ össze a Twilighttal.
  • Még nem láttam a Karib-tenger kalózai filmsorozatot egészen mostanáig, ugyanis bepótoltam a lemaradást és egymást követően végignéztem őket és nagyon tetszettek! ♥Jack Sparrow ♥
  • Elkezdtem újfent növeszteni a hajam és meg sem állok, míg legalább a hátam közepéig nem ér! J

Akiknek tövább küldöm:

Még egyszer nagyon köszönöm!

Puszillak titeket!

U.I.: 26. fejezet HAMAROSAN!

2 megjegyzés:

  1. Sziaa!:)

    Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám, de csatlakoztam Benina kampányához, ennél fogva nem fogadhatom el.
    De nagyon aranyos vagy, hogy eszedbe jutottam!:)

    Puszi, ZoeH

    VálaszTörlés
  2. Szia Bee!

    Nagyon-nagyon szépen köszönöm♥
    Puszillak: Jess.♥

    VálaszTörlés