Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2012. március 16., péntek

Díjak


Díjak

Az elmúlt hetekben kaptam pár új díjat amiket szeretnék megköszönni többek között Angeles de Lunának, Krisznek, Nitának, Klaunak és Naomi S-nek! Nagyon kedves volt tőletek, hogy gondoltatok rám!

Szabályok:

1. Értesítsd a bloggert, aki adta, hogy megkaptad!

2. Tedd ki a blogodra!

3. Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!

4. Add tovább négy - azaz 4 - írónak!

5. Értesítsd a díjazottakat!

Ezúttal kihagynám ezeket a lépéseket ugyanis nem igazán tudnék most újabb információkat megosztani veletek magamról illetve azok az emberek akiknek szívesen elküldeném már megkapták szóval még egyszer köszönöm szépen!

Puszillak titeket

P. Sawyer




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése