Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2011. október 2., vasárnap

Bezárjam a blogot?


Hello!

bezárjam a blogot?

Már elég hosszú ideje töröm a fejem, mit tegyek. A fejezetek rendszeresen hozom, a blogot folyton szerkesztem, hogy minél szebb és áttekinthetőbb legyen. Ennek ellenére semmi visszajelzést nem kapok arról, hogy egyáltalán olvas e valaki! Kivéve persze GG és Klau. Olyan nagy kérés lenne, hogy megosszátok velem a gondolataitokat, amik a cselekményekkel kapcsolatban felmerülnek bennetek? Még ha negatív kritikáról is lenne szó akkor is kíváncsian várnám, de semmi. Így hát nem meglepő hogy felmerül bennem a kérdés vajon MEGÉRI FOLYTATNOM EZT AZ EGÉSZET? Ennyi erővel irogatom magamnak és ennyi. Ha nincs igény a történeteimre, akkor nem muszáj blogolnom. Már készen van a Harc a végzet ellen 20. fejezete illetve az Álmok útján 9. fejezete de nem tudom érdemes e feltennem. Szóval indítok egy szavazást ami eldönti mi is legyen valójában. A kérdés egyszerű: Folytassam – Ne folytassam! Amennyiben a többség a folytassam mellett dönt az egyet ért azzal amit most közöltem veletek és ezentúl minden új fejezethez kritikát írnak majd.

Puszilok mindenkit!

Bee

11 megjegyzés:

  1. Szia!
    Még véletlenül se zárd be a blogot. Én imádom a történeted és igaz nem írtam komikat, de elkezdem ha ez az ára:$ :) Szerintem ne zárd be :)
    Puszillak: Jess♥

    VálaszTörlés
  2. Mi te "megorultel", most komolyan tudod mien jo ez a torenet!Szemej szerint, nagyon szeretem ezt a tortenetet!Ugyhogy ne zard be!Puszi,Kini!

    VálaszTörlés
  3. Hello, igen én lennék az a kivétel :D, remélem folytatod a blog írását :) pussz

    VálaszTörlés
  4. Én csak nemrég találtam rá a történetedre,és nagyon sajnálnám ha nem tudnám meg mi lesz Jamie és Paul szerelméből.Igaz,én sem kommentelek-sokszor érzem úgy,hogy amit elmondanék azt megtették előttem mások,sokkal ékesszólóbban,gondolataik tükrözik az enyéimet.
    De azért bizony itt vagyok,ha nem is minden nap,amikor csak van egy üres órám körbenézni azt a nem sok oldalt,amit rendszeresen felkeresek,ide is elnézek.
    Úgyhogy most megfogadom neked,hogy minden fejihez írni fogok kommentet,ha úgy döntesz,hogy folytatod.
    Gabriel

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Ne, kérlek ne zárd be! Én rendszeresen olvaslak, csak nem szoktam írni (szégyenlős-pirulós smyle), de ezek után írni fogok, ígérem!
    Nelli

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Nemrég találtam ide és nekem nagyon tettszik,igaz csak pipálni szoktam, nem írtam még neked. De ha folytatod még ha nem is mindegyikhez de írni fogok. :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Jess!

    Örülök, hogy tetszik és köszönöm, hogy támogatsz!
    puszi
    Bee

    VálaszTörlés
  8. Kedves Kini!

    :D NA igen előfordulhat. hogy megőrültem... hisz ez az egész már annyiraa szívemhez nőtt... nagyon örülök, hogy tetszik neked!
    puszillak
    Bee

    VálaszTörlés
  9. Szia Gabriel!

    Jó érzéssel tölt el, hogy így vélekedsz a blogról és a történetről! Köszönöm, hogy támogatsz és hidd el ha ugyan azt írod mint a többiek nem fogok megsértődni miatta :D
    puszillak
    Bee

    VálaszTörlés
  10. Szia Nelli!

    A szavazás alapján nagyon úgy tűnik, hogy a blog nyitva marad... szóval... köszönöm, hogy te isn mellettem illetve Jamie és Paul mellett állsz!
    puszillak
    Bee

    VálaszTörlés
  11. Szia Titti!

    Örülök, hogy tetszik és hogy te legalább pipálgattál :) köszönöm a te támogatásodat is!
    puszillak
    Bee

    VálaszTörlés