Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2011. szeptember 30., péntek

A verseny eredménye!

A VERSENY EREDMÉNYE!

Nos a tegnap folyamán (2011. 09. 30) lezárult a blogok szépségversenye, amin büszkén jelenthetem ki, hogy első helyezést értem el! Mindez persze nem sikerült volna nélkületek, olvasók nélkül akik az én blogomra szavaztak. MINDENKINEK nagyon szépen KÖSZÖNÖM a támogatást.

A blog ezennel gazdagabb lett egy névre szóló díjjal, amit a verseny kihirdetője készített számomra, valamint jó magam egy twilight saga toll gazdája leszek, amit előre is nagyon szépen köszönök Tisztinek. Nagyon remélem, hogy valóban a rendszeres olvasóim táborát fogod erősíteni, és örömmel várom a fejezetekhez tartozó, őszinte kritikádat! Köszönöm a díjat, ami nagyon szép lett és köszönöm a kedves szavakat melyekkel a blogomat illetted!

Még egyszer köszönöm mindenkinek!

Puszillak titeket!

Bee



1 megjegyzés:

  1. Gratula! :) Nagyon de nagyon büszke vagyok rád! és teljes mértékben megérdemled a díjat! :) Olvastam Tiszti kritikáját és igaz, minden egyes szó! :) További sok sikert a blogos világban és nagyon várom a következő fejit, mert Paul és Jamie <3<3<3<3

    VálaszTörlés