Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2011. október 25., kedd

Kérlek titeket!


Sziasztok!
A minap egy újabb versenyre jelentkeztem, azonban most nem ezzel a bloggal hanem a Sunbeam Fontosabb, mint hittemmel! Pontosabban a történet 26. fejezetével. S bár teljes mértékben a versen vezetője Tiszti dönt, az olvasók véleményei által plusz pontokhoz juthatok. Itt jöttök TI képbe! Szeretnélek megkérni titeket, azokat, akik még mindig úgy gondolják Jake és Nessie története megérintette őket, hogy küldjétek el a véleményeiteket erre az email címre: sipos.krisztina@citromail.hu
Az email tárgya: Bee – Sunbeam
Az is elég, ha pár sorral jellemzitek, ha pár szóval elmondjátok mit gondoltok róla.
Előre is köszönöm!
Puszi mindenkinek!
Bee

U.i.: A frissel pedig igyekszem mihamarabb jelentkezni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése