Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2011. augusztus 30., kedd

Díj!


Kedves Olvasóim!

A blog hála Jessnek, egy újabb díjjal büszkélkedhet, amit nagyon szépen köszönök neki!

  1. Tedd ki a logót a blogodra!
  2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  3. Írj magadról 7 dolgot!
  4. Küld tovább 7 embernek!
  5. Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!

Nos újabb hét dolog rólam:

- Imádom Adam Sandlert.

- Szeretek civil emberek által énekelt dalokat és videókat nézegetni a youtube-on.

- Nagyon irtózom a pókoktól és a többi undi bogártól!

- Szívesen laknék Londonban vagy New Yorkban.

- Még sosem cigiztem annak ellenére, hogy a családomban mindenki ezt teszi.

- Glee legszexibb pasijai szerintem: Will Schuster és Puck ♥

- Szomorú vagyok a látogatók és komik hiánya miatt… L

Akiknek tovább küldöm:

- Krisz

- Zoe

- Sunny

- GG

- Myka

- Kriszti

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm, de ezt a díjat egyszer már megkaptam és tovább is küldtem. :)
    De aranyos vagy, hogy gondoltál rám is, köszönöm!:)

    Puszi, Zoe

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ezer bocsi, összekevertem egy másik díjjal. :S
    Valóban megkaptam mástól, de még nem küldtem tovább, mert nem volt rá időm, de most pótolom ezt a hiányosságomat. :)

    Még egyszer bocsi az előbbi komiért és nagyon köszönöm a díjat!!!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Bee!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Igazán jól esett, hogy rám gondoltál!
    Üdv: Myka

    VálaszTörlés
  4. Mindenkinek nagyon szívesen, hisz tudjátok : MERT MEGÉRDEMLED! :) ♥

    VálaszTörlés