Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2011. augusztus 24., szerda

Díj!

A blog újfent kapott egy díjat amit ezúttal HelloKitty-nek köszönhetek.


A díj szabályai:


  1. Tedd ki a logót a blogodra!
  2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  3. Írj ki 7 dolgot magadról!
  4. Küld tovább 7 írónak!
  5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!

Hát akkor jöjjön az a hét dolog rólam:

- Mostanság belekezdtem egy saját történetbe, amit nagyon szeretnék könyv formájában, a boltokban látni egyszer! J

- Szeptembertől főiskolára fogok járni, és izgatottan várom.

- Jövő hét kedden ( aug. 30.) töltöm a 20. életévemet! :D

- Kedvenc sorozataim, amiket nyomon követek: Vampire diaries, 90210, Gossip Girl, Glee, One tree Hill, Szívek szállodája, Szex és New York…

- Már alig várom a BD és az Abduction premierét.

- Már olvastam a Bel Ami című könyvet amit Robert Pattinson itt forgatott Magyarországon és nagyon jó volt J

- Tartok attól, hogy az olvasóim már nem tartják érdekesnek azt amit csinálok…

És akkor akiknek tovább küldeném:

- GG

- Myka

- Krisz

- Pharm

Nem 7 de most ennyi futotta tőlem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése