Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2012. szeptember 9., vasárnap

Életjel!

Sziasztok!


Először is Nagyon nagyon nagyon nagyon, de nagyon sajnálom, amiért ennyi ideje késik a 6. fejezet, de egyszerűen nem haladok vele egyről a kettőre. Most már körülbelül egy hónapja ülök háromoldalnyi szövegen és ez édes kevés. A probléma nem egészen tudom, hogy mi, mert nagyjából még tudom is mit kéne írni ennek ellenére valamiért mégsem megy. Iszonyatosan rágörcsöltem a dologra és hát nem meglepően még rosszabb lett a helyzet. Jelenleg megpróbálok nem gondolni rá, olvasgatni hátha ez majd előrelendíti a dolgot. Én csak azt sajnálom, hogy megint ennyire megváratlak titeket, félő hogy megunjátok és az olvasóim száma jócskán csökken majd… Megérteném ezt is természetesen, de kérlek titeket tartsatok ki én pedig igyekszem megjavulni helyrehozni a meghibásodott dolgokat a fejemben!

Hogy azért ne csak rossz ízt hagyjak magam után…

2012. szeptember 28-án jelenik meg E L James bestseller könyvének második kötete A sötét ötven árnyalata címmel. Személy szerint imádtam az első kötetet és nagy reményeket fűzök az ezután elkövetkezendőekhez is. Már nagyon várom, hogy végre a kezemben foghassam, és valószínűleg addig ki se kerüljön onnan, míg ki nem végeztem minden betűjét! :)

Sajnos ehhez a kötethez még nem találtam leírást, de azoknak, akik még nem ismernék, itt van egy kis ízelítő az első kötetből, A szürke ötven árnyalatából.



Az erotikus, mulattató és mélyen megindító "Ötven árnyalat"-trilógia olyan történet, amely hatalmába keríti és birtokba veszi olvasóját, azután mindig vele marad.

Amikor Anastasia Steele, az irodalom szakos egyetemi hallgató interjút készít Christian Greyjel, az ifjú vállalkozóval, gyönyörű, okos és ijesztő férfival találja szemben magát. A nem e világban élő és ártatlan Ana megretten, amikor ráébred, hogy akarja ezt a férfit, és annak rejtélyes tartózkodása ellenére kétségbeesetten próbál közelebb kerülni hozzá. Grey, aki képtelen ellenállni Ana csendes szépségének, eszének és független szellemének, elismeri, hogy ő is akarja a lányt de a saját feltételei szerint. Ana, akit egyszerre ijeszt és izgat Grey szokatlan szexuális ízlése, habozik. Greyt minden sikere - multinacionális vállalkozásai, hatalmas vagyona, szerető családja - ellenére démonok gyötrik és az önuralom kényszere emészti. Amikor a pár vakmerő, szenvedélyes viszonyba kezd, Ana fölfedezi Grey titkait és tulajdon, sötét vágyait.

Nos, kinek keltette fel a kíváncsiságát?

Amennyiben olvastátok már örömmel venném, ha megírnátok a véleményeteket akár itt akár e-mailen.

2012. szeptember 30-án pedig egy másik általam istenített könyv sorozat második kötete jelenik meg mégpedig Simone Elkeles A vonzás szabályai című műve.

Nem titok, hogy egy nap leforgása alatt kivégeztem a könyvet és nem bírtam betelni vele. Alex Fuentes személyében pedig rátaláltam az egyik legszenvedélyesebb és legcsábítóbb pasira, aki csak létezhet! Teljesen belehabarodtam szóval már bezsongva várom, hogy olvashassak még róla, róluk. Mint azt említettem az első kötet, ami Tökéletes kémia címmel jelent meg Alex Fuentes és Brittany Ellis szenvedélyes történetét meséli el, míg a hamarosan a boltokba kerülő második kötet (A vonzás szabályai) Alex öccse Carlos Fuentes kalamajkáját ismerteti meg velünk.


A szókimondó, és meglehetősen szabadszájú középső Fuentes testvér, Carlos, nem találja a helyét Mexikóban, ezért a család visszaküldi Amerikába Alex és Brittany közelébe, hogy távol tartsák a bajtól. Ami természetesen Coloradóban is rátalál. Már az első hetekben összeakasztja a bajszát a helyi kábítószer kereskedőkkel, ráadásul megismerkedik egy különös lánnyal, aki szabadidejében hegyet mászik, autót szerel, és meleg a legjobb barátja. Carlos úgy gondolja, hogy Kiara Westford túl jó hozzá, ezért igyekszik érzelmileg nem belebonyolódni a kapcsolatba. Kiarát viszont elvarázsolja az a néhány pillanat, amikor Carlos az igazi énjét mutatja meg. Szó szerint fájdalmas az egymás felé vezető út. Vajon mindketten túlélik a közeledést?

Nos, kinek keltette fel a kíváncsiságát?

Előre is köszönöm azoknak, akik kivárják az eddig még számomra is ismeretlen napo, amikor végre felkerül majd a hatodik fejezet. Imádlak titeket, de tényleg!

A sulisoknak kitartást a mindennapi gyötrelmes padban gubbasztáshoz!

Erről jut eszembe, kinek hogy telt az első hét?

Puszillak titeket!

Üdv: P. Sawyer

1 megjegyzés:

  1. Én várok türelmesen :),remélem hogy hamarosan sikerült össze hoznod a fejezetet.

    VálaszTörlés