Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2012. augusztus 16., csütörtök

Egy különleges díj!


Szép jó estét mindenkinek!



A mai nap folyamán kaptam egy az eddigiektől eltérő díjat, amit ezúton is köszönök Hannah-nak.

A szabályokról:

1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.

2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni.

3. 11 kérdést feltenni a jelölteknek.

4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni.

5. Nincs visszaadás/visszajelölés.

11 dolog rólam:

1. Alig várom, hogy megmutathassam nektek a saját történetemet, ami teljes valójában az enyém, ennek ellenére nem várom, hogy a Végzet sorozat véget érjen.

2. Kudarcként élem meg azokat a fejezeteket, amikhez nem kapok visszajelzést, úgy érzem nem végeztem vele jó munkát.

3. Nem titok, hogy nagy sorozatfüggő vagyok – na nem szappanoperára kell gondolni, semmi Esmeralda Puniella és ilyesmik *hangosankacag* –, és nem régiben belekezdtem egy-két újba, amiket bártan ajánlok mindenkinek. Teen Wolf – Farkasbőrben/Hart of Dixie/Switched at birth – Elcserélt lányok.

4. Nagy Fifty Shades of Grey rajongó vagyok, imádtam a könyvet és alig várom, hogy olvashassam a többi részét is! Beteges, perverz, de ellenállhatatlan. Ez Mr. Christian Grey ♥

5. Sokak közt én is láttam már a Felhők felett három méterrel című filmet, melyben a minden szemszögből tökéletesen szeeexi Mario Casas játszik és nem meglepő, hogy imádtam, annak ellenére is, hogyan végződött. A lényeg, amit kiakarok ebből hozni, hogy két nappal ezelőtt megnéztem a második részét spanyolul, szegényes magyar felirattal és bár Mario Casas továbbra is Huhhh a film nem azt a hatást érte el nálam, amit kívántam. Aki látta tudja miért mondom, a cselekmények nem úgy alakultak, ahogy azt én szerettem volna… na, de úgy hallottam lesz harmadik rész, remélem az már happy end lesz!

6. Mára már csupán négy ficet olvasok. A New Sun sorozatot Krisztől, az Elveszett álmokat Clautól, a Valóra vált szeretőt Zoé Hendersontól és végül az Alex filminget Naomitól és Shylától.

7. Már korábbi vallomásaim alkalmával említettem kóla függőségemet, amit nehezen, de úgy tűnik sikerül elhagynom.

8. Már lassan két éve élek együtt a pasimmal, de nagyon sokszor hiányoznak a szüleim és az öcsém még akkor is, ha minden héten, akár több alkalommal is találkozom velük.

9. Lassan kezdek kifogyni az információkból! :D

10. Minden reggel megnézem a Fem3-mon a Hal a tortán műsort. Hogy miért? Mert szeretem a főzős műsorokat! :D

11. Folyton azon aggódom, hogy csalódást okozok valakinek.

Hannah kérdései:

1. Meg tudnál változni egy olyan ember kedvért, akit szeretsz?

Úgy gondolom, mint a párkapcsolatban, mint egyéb kapcsolatban szükség van a másikhoz való valamilyen szintű alkalmazkodáshoz. Persze a változás attól is függ, miről lenne szó. Ha mondjuk valaki miatt egy teljesen más emberré kéne válnom, akkor már régen rossz. Olyannak kell szeretnie amilyen vagyok, az apró hibákkal együtt és ha ez nem megy akkor nem én vagyok számára a megfelelő személy. De azt is aláírom, hogy ha valaki huzamosabb ideig van együtt valakivel akaratlanul is változásokon megy keresztül. Saját tapasztalanból mondom. Hat éve vagyok együtt a párommal, együtt élünk két éve és nem én vagyok az egyetlen, akinek feltűnt ő mennyit változott mellettem. Sokszor, mint például a mi esetünkben is jó dolog a változás. Komolyabb, felelősségteljesebb emberré váltunk egymás által! Tehát amennyiben nem megkövetelt és elvárt változásokról van szó, nem ellenzem a dolgot.

2. Mennyi érzed magad még gyereknek?

Néha jó lenne még igazán gyereknek lenni. Gondtalanul élni a napjaimat. Azt hiszem én hamar kinőttem a gyerek státuszból. Már 12-13 éves koromban sokkal fejlettem, komolyabb gondolkodásmóddal rendelkeztem, mint a velem egykorúak. Szóval, hogy a kérdésre is válaszoljak, csak akkor érzem még gyereknek magam, amikor a szüleimnél vagyok. És szeretem azt az érzést. Amikor tudom, hogy ők a szüleim én pedig örökre az ő gyerekük maradok.

3. Vágy? Mi a legnagyobb vágyad az életben?

Ez egy nehéz kérdés… Legalábbis számomra az. Nem nevezném a legnagyobb vágyamnak, de nagyon szeretnék egyszer eljutni Londonba és New Yorkba. Egészen kis korom óta vonz ez a két város, mert egyszerűen gyönyörűek. *.*

4. Zene, vagy tánc?

Létezik egyik a másik nélkül? :D Szerintem nem!

5. Hol élnél a legszívesebben?

Nem tudom, hogy megállnám-e ott a helyem, de New York vagy London.

6. Suli? Te hogy állsz a pad mögötti gubbasztással?

Jelenleg az Általános Vállalkozási Főiskola hallgatója vagyok, de az a szak, amit választottam nem igazán az, amit én keresek, úgyhogy minden bizonnyal nézek valami mást. Valami mást, amit élvezettel csinálhatok. Talán újságírás, kozmetika még nem döntöttem, de mindenképpen fontosnak tartom, hogy legyen belőlem valaki. Az érettségivel nem elégszem meg!

7. Változtatnál valamit az életeden?

Sokan mondják, hogy a pénz nem boldogít. Hagy áruljak el valamit! Ez egy hatalmas hülyeség! Képmutató az az ember, aki ilyesmi állít. A pénz igenis boldogít, még ha nem is az az egyetlen dolog, ami szükséges az igaz boldogságunkhoz. Ha változtathatnék, sokkal jobb anyagi helyzetben élnék én is és a családom is. Ezt mindenképp megváltoztatnám, még ha most egyesek rossz véleménnyel vannak is rólam emiatt. Sok olyan dolog van, amit ha másképpen csinálhatnék, megtenném, de olyanok is, amiket nem, még ha rossz emlékek fűződnek is hozzá, mert azok által lettem az, aki most vagyok.

8. Kedvenc kaja?

Huhh nem igazán tudok egyet kiemelni, ugyanis imádok enni. *nevet* A kínai konyhát imádom, és nagyon szeretem a rántott dolgokat is. Csirkemell, gomba, karfiol és minden ilyesmit! Valamint szeretek új dolgokkal kísérletezni.

9. Mennyire vagy zenefüggő?

A nagyon szó nem elég erős kifejezés arra, hogy mennyire! Nincs olyan nap, hogy ne bömbölne nálam a zene és minél hangosabban annál jobb. Az, hogy milyen stílusú hangulattól függ. Írás közben pedig elengedhetetlen az ihlet és a ráhangolódás miatt. :)

10. Milyen sportot űzöl? Vagy űztél?

Táncoltam régebben is kiskoromban, Fashion Dance-re jártam és több érmet is szereztem vele, amikre még ma is büszke vagyok! A hip-hoppot pedig úgy fél éve hagytam abba, anyagi problémák miatt, ugyanis az ilyesfajta hobbiért igencsak zsebbe kell nyúlnia az embernek. Imádtam csinálni, sőt még most is imádnám, talán majd egyszer folytatom.

11. Mióta írsz? Miért? Miket írtál eddig?

Két és fél éve már annak, hogy írok. Az első történetem első fejezete 2010. március 23-án egy keddi napon került fel. Akkor nyílt a blog és én akkor írtam életemben először. A miértre a válasz… Akkoriban olvastam el a Breaking Dawnt. Imádtam a könyveket, ahogyan mai napig szeretem őket. Edwarddal feküdtem, Edwarddal ébredtem és mikor végül elolvastam az utolsó sorokat is megfogalmazódott bennem egy kérdés. Mi lett Nessie-vel és Jacobbal? Végül összejöttek vagy csak barátok, testvérek lettek? Így hát megírtam a történetüket. Szerencsére sokan megszerették a sztorit. Azóta sokat fejlődtem és még fogok is remélhetőleg.

Eddigi írásaim:

Sunbeam: – Amiben Jacob és Nessie történetét írtam meg. (Befejezett)

Harc a végzet ellen: – Paul + saját szereplő – 1. kötet (Befejezett)

Harc egy új végzetért: – Saját szereplő + Saját szereplő + Saját szereplő + Paul – 2. kötet

Álmok útján: – Saját szereplő + Taylor Lautner

Novellák: – Lili és Paul /A titokra fény derül/ – Sunbeam

– Lili és Paul /A viszontlátás öröme/ – Sunbeam

– Megváltó

– A Central Park mélyén – Álmok útján

– + egy befejezetlen Taylor Lautner novella

Saját történet: – Elcsábítva – (Befejezetlen/Publikálatlan)

Azt hiszem válaszoltam minden kérdésre! :)

Az én kérdéseim:

1. Ha mélypontra kerülsz mi az, ami ki tud rángatni belőle?

2. Létezik olyan ember, akiben még sosem kellett csalódnod?

3. Szoktál sorozatot nézni, és ha igen melyik a kedvenced?

4. Ha belebújhatnál valamelyik könyv szereplőjének bőrébe, ki lenne az és miért?

5. Mi a legrosszabb tulajdonságod?

6. Ki az a pasi, aki egyetlen érintésével le tudna venni a lábadról?

7. Kedvenc filmed?

8. Mit gondolsz az írás egy tartós, esetleg életed végéig tartó szenvedély vagy múlandó akárcsak egy hóbort?

9. Mi az a tulajdonság, amit a legkevésbé tudsz elviselni másokban?

10. Vannak fóbiáid?

11. Mi alapján vásárolsz általában könyvet?

Akiknek küldöm:

1. Krisz

2. Zoé Henderson

3. Ariel

Sajnos csak ennyi ember maradt, akiknek tovább küldeném!

Még egyszer köszönöm Hannah, hogy gondoltál rám!

Üdv: P. Sawyer

2 megjegyzés:

  1. Szia, Drága!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, hogy többek között rám gondoltál. :)
    Puszillak és ölellek,
    Krisz

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál, de sajnos Benina kampánya miatt nem fogadhatom el.
    De nagyon kedves tőled, hogy eszedbe jutottam! Köszönöm!:)

    Puszi,
    ZoeH

    VálaszTörlés