Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2012. június 19., kedd

Vége a játéknak!

Sziasztok!

Mint azt mondtam eljött játék vége, ami őszintén szólva hatalmas csalódás volt számomra! Köszönöm annak a két embernek, akik vette a fáradságot és ki is töltötte a játékot, ha már egyszer igennel szavazott!

Eredményhirdetés holnap lesz, pontos időpontot nem tudok mondani!

Még egyszer köszönöm azoknak, akik részt vettek ebben a kis kvízben!

U.i.: Ha nem túl nagy kérés kifejtenétek nekem mi miatt gondoltátok meg magatokat? Esetleg túl nehezek voltak a kérdések vagy nem volt időtök…

Üdv: P. Sawyer

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem is, remélem az e-mail-emet megkaptad! Sőt visszaolvasva egy érdekes dolgot észleltem, ami korábban nem ragadta meg a figyelmemet. Jamie és Amira már találkoztak korábban is. Ezt azért szőtted bele a tőrténetbe, mert már akkor sejtetted, hogy lesz folytatás, vagy teljesen véletlen volt. És Amira miért volt akkor korházban? Lesz valami jelentősége a tőrténet szemszögéből?
    Nelli

    VálaszTörlés