Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2012. június 15., péntek

Csalódottság

Csalódottság

Ez az az érzés, amit jelenleg érzek! Ma június 15-e van, ami az jelenti, hogy négy nap telt el azóta, hogy feltettem a játékot, amit kihangsúlyoznék TI szavaztatok meg és egyetlen ember töltötte ki eddig. Ha nem akartok játszani nekem az is jó, csak akkor kérlek titeket, hagy ne kelljen már feleslegesen dolgoznom. Mert most nagyon úgy tűnik, hogy egy teljes napi munkám vész kárba, mert az a 15 ember, aki megszavazta játékot nem veszi a fáradságot, hogy ténylegesen részt is vegyen benne, pedig még nyerhet is vele. Na, mindegy, a játék fent marad keddig mivel addig tartott volna egyébként is, de azt hiszem a jövőben inkább nem próbálkozom effajta dolgokkal!

U.I: Amennyiben nem lesz több versenyző, természetesen az az egy személy Naomi S. meg fogja kapni az első helyezettnek járó díjat!

Üdv. P. Sawyer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése