Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2012. április 21., szombat

Díj!

Sziasztok!

Nem még sajnos nem az epilógus miatt jöttem, bár már készen van még nem bétázták le szóval arra várnotok kell még egy picit. Az ok miért ismét megjelentem az az, hogy a minap egyik kedvenc blogger társamtól Klautól megkaptam a Kreatív blogger nevet viselő díjat, amit ezennel is szeretnék nagyon szépen megköszönni!


Szabályok:

1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!

2. Tedd ki a logót a blogodra!

3. Írj magadról 7 dolgot!

4. Küld tovább a díjat 4 másik blogírónak!

5. Linkeld be azokat, akiknek küldöd!

6. Hagyj megjegyzést nekik, hogy tudjanak a díjazásról!

1. Teljesítve

2. Szintén

3. Hét dolog magamról:

ü Olyan meglepetést tartogatok a közeljövőre nézve, amire szerintem senki sem számít és ettől roppant izgatott vagyok!

ü El sem tudom mondani mennyire várom már, hogy hivatalosan is eljöjjön a nyári szünet!

ü Nem titok, hogy hatalmas Vámpír naplók fan vagyok, amit azonban sokan nem tudnak és most talán furcsállni is fogják KI NEM ÁLLHATOM Elena Gilbertet. Hogy ennek mi az oka? Egyszerűen a falra mászom attól, hogy mindig álszenteskedik, miközben nyilvánvalóan rá van kattanva az állítólagos pasija testvérére… na mindegy! Kethrine-nel azonban semmi gondom :D

ü Szerdán vásároltam egy könyvet, amit csütörtökre már ki is olvastam. A címe Tökéletes kémia Simone Elkeles fantasztikus története. Amiért ezt megosztottam most veletek az az, hogy nem titkolom legtöbbször a borító alapján választok könyvet magamnak. Ebben az esetben azonban sem a borító sem a fülszöveg nem volt nagy hatással rám azonban valami miatt mégis megvettem és nagyon örülök mert FANTASZTIKUS!

ü A közeljövőben szeretnék egy olyan blogot vagy a meglévő blogomon egy külön oldalt létre hozni amiben az általam ismert könyvekről ajánlást illetve kritikákat fogok feltenni számotokra.

ü Kacsingatok az újságírói élet felé, ez azonban még tényleg csak kacsintgatás :D

ü 2012. március 23-án volt két éve, hogy bele kezdtem az írásba és ezzel egy időben a publikálásba is! J

5. Akiknek tovább küldöm:

Krisz – Mert kreativitás sokszor még engem is megihlet!

Naomi Stanley és Shyla – Mert valami egészen újat tudtak mutatni!

Sajnos ennyi embernek tudom tovább küldeni, mert akiknek szívem szerint adnám már vagy megkapták, vagy csatlakoztak a Szavakat a díjak helyett kampányhoz!

6. Kész!

Még egyszer köszönöm szépen Klaunak amiért rám gondolt!

Puszilok mindenkit és várhatóan hétfő este (2012. 04. 23.) vagy kedden este (2012. 04. 24.) érkezik a Harc a végzet ellen Epilógusa! Remélem már nagyon várjátok!

Üdv.: P. Sawyer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése