Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2011. november 7., hétfő

Novella?


Hát sziasztok Drágáim!

Lenne egy olyan bejelentésem, ami néhányatoknak esetleg jó hír néhányatoknak talán nem, de mindenestre remélem, hogy végül mindenkinek elnyeri majd a tetszését. A héten nem valószínű a friss, ugyanis a Tiszti által kihirdetett versenyen tovább jutottam, és így írnom kell egy novellát, amiből már tíz oldal kész van. Amint elkészül, létre hozok majd egy külön blogot a novelláim részére és remélhetőleg azok is tetszeni fognak nektek!

Puszillak titeket és ne feledjétek még 10 nap és jön a várva várt Breaking dawn – Hajnalhasadás!!! Irány moziba mindenki!!! Jah és természetesen jövök majd egy külön élménybeszámolóval!

Puszillak titeket!

Bee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése