Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2011. július 29., péntek

Annyira sajnálom!

Sziasztok!

Először is annyira sajnálom, hogy ennyi ideje eltűntem már, de egyszerűen nem igazán van ihletem... ami igazán bánt engem mert úgy érzem ez által cserben hagylak titeket is olvasókat! Ígérem, hogy igyekszem minél előbb hozni az új fejezetet és nem hagyni hogy ilyesmi előforduljon még egyszer! Tudnom kell, hogy van e itt még valaki aki kíváncsi rám és Jamie-re?

Köszönöm

Bee

8 megjegyzés:

  1. Szia.
    Én nagyon kíváncsi vagyok rád is és Jamie-re is.:D
    Sok sikert a kövi fejihez.:D

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon kíváncsi vagyok rá!!!Naon tetszik a blogod!!!

    VálaszTörlés
  3. Sziia! Szerintem folytasd,nekem nagyon tetszett az eddig írt fejezeteid.Én kíváncsi vagyok rád és Jamie-re.:D

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Nekem is vannak kisebb-nagyobb eltűnéseim, úgyhogy megértelek :) Igazából én várom a friss fejit, és kíváncsi lennék a folytatásra, úgyhogy igen, van itt valaki aki kíváncsi Rád és Jamie-re!!! :D
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés
  5. én msot találtam rá a történetedre és jelzem hogy én kíváncsi vagyok rá:) remélem minél hamarabb jön a ihleted csak így tovább
    üdv Szarka

    VálaszTörlés
  6. én én én és én minden mennyiségben várom a kövit, és ha három év múlva hozod az se baj, csak hozd!:D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, mindenkinek aki továbbra is kitart mellettem! Amint megcsinálják a gépemet hozom a frisst!
    puszilok mindenkit!
    Bee

    VálaszTörlés
  8. Szia! Szerintem folytasd,nekem nagyon tetszett az eddig írt fejezeteid. csak most találtam rá!Viszont Én kíváncsi vagyok rád és Jamie-re.:D

    VálaszTörlés