Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2011. május 18., szerda

NAGYON FONTOS!!!

NAGYON FONTOS!

Nos, arra jutottam, mivel itt van a nyakamon a szóbelim, amire igencsak tanulnom kéne, hogy nem tudom írni mindkettőt, legalábbis úgy nem, hogy tényleg rendszeresen frisselek. Mert a három nem megy egyszerre bármennyire is nehéz ezt elfogadnom, így van. Szóval, kiteszek mindkét oldalra egy közvélemény kutatást, ami egy hétig fog tartani. Témája pedig az lesz, hogy melyik története szeretnétek leginkább tovább olvasni, mert akkor azt folytatom tovább!

FÉLREÉRTÉS NE ESSÉK, nem hagyom abba egyiket sem! Csupán a szóbeliig nem lesz belőle friss…

Nagyon sajnálom, remélem senki sem haragszik meg ezért, és amint lesz időm folytatni mindkettőt továbbra is követni fogja az eseményeket!

Ne felejtsetek el, szavazni!

*szomorúbociszemek* Sajnálom….

Puszillak titeket!

Bee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése