Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2013. január 20., vasárnap

Tájékoztató!




Hosszú kimaradás után ismét itt vagyok, de ez alkalommal sem a frissel jelentkezem. Újabb másfél hónap telt el a legutóbbi fejezet óta, de három oldalnál többet így sem tudtam összehozni. A jelentkezésem oka ezúttal a miértek megválaszolása lenne, remélem sikerülni fog.

Nos, lassan három éve lesz (2013. március 23.) már, hogy a Twilight világában élek. Azóta elkészültem egy Renesmee/Jacob fanfictionnel, mely kerek negyven fejezetesre sikeredett, befejeztem a Végzet sorozat első kötetét mely huszonnyolc fejezettel ért véget, valamint belekezdtem a második kötetbe is. Majdnem három éve próbálok a Twilighttal kapcsolatos ötleteket kitalálni úgy, hogy izgalmas és újszerű legyen számotokra, hogy mindig fent tarthassam az érdeklődéseteket az írásaim iránt. Az utóbbi időben egyre ritkábban frisselek, egyre huzamosabb ideig tart míg megírok egy fejezetet és ez nem csak nektek, de nekem is rossz. Hiába van kitalálva az utolsó képkockáig minden jelenet, amikor az írásra kerül sor, leblokkolok és mindenhol jár az agyam csak azon nem amin kéne. Annyira akarom, hogy menjen és mégsem vagyok képes haladni.

Hogy mi lehet ennek az oka?

Jó kérdés! Talán az, hogy az óta én is felnőttem és változtam. Más dolgokra vágyom, mint anno a Twilight korszakomban. Félre ne értsetek, máig imádom a könyveket/filmeket, de belefásultam kicsit ebbe az egészbe.

Vannak saját történet ötleteim, amelyek közül az egyikbe nagyon is beleástam magam mostanság. Rengeteg ötletem és kedvem van a megvalósításához. Ami egyrészről tök jó, másrészről viszont tudom, hogy lenne mivel foglalkoznom.

Mivel nem szeretek semmit sem félbehagyni, a Harc egy új végzetértet sem fogom, de azt nem tudom megmondani milyen gyakorisággal frisselek majd.

Nem tudom, mit mondhatnék még, annyit megígérhetek, hogy nem tűnök el. Ha bármi kérdésetek van természetesen forduljatok hozzám bizalommal és a legjobb tudásom szerint válaszolni is fogok.
Köszönöm, a megértéseteket és azt is, hogy elolvastátok ezt a kis tájékoztatót.
Üdv. P. Sawyer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése