Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2012. július 30., hétfő

Hírek hírek hátán!

Sziasztok!

Csupa jó hírrel érkeztem ma hozzátok! Az első és azt hiszem számotokra a legfontosabb, hogy a fejezet már javában íródik, és ha minden jól megy hétvégére kész is lesz. A második, hogy ma jelentkeztem egy versenyre ahol a legjobb sztorit keresik. Ehhez azonban a TI segítségetekre lesz szükségem! Csak összvissz két kattintás lenne az egész. Egy, hogy megnyissátok az oldalt, ahol szavazhattok, és még egy, amikor a nevemre kattintva leadjátok rám a szavazatotokat! Remélem nem túl nagy kérés és tényleg jól esne, ha segítenétek! Persze Csak akkor, ha úgy gondoljátok megérdemli a történet. A harmadik és egyben utolsó, hogy végre találtam munkát, ami igazából nekem jó hír, de mivel ti is fontosak vagytok nekem szerettem volna megosztani veletek!

Nos, ennyi lenne, a héten még jelentkezem!

Amint lehet szavazni tájékoztatlak titeket, addig is kérek mindenkit, hogy ha eljön az ideje támogasson engem és a blogot azzal, hogy szavaz!

Puszillak titeket, most sietek írni!

Üdv. P. Sawyer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése