Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2012. május 10., csütörtök

Hírek!


Szép napot mindenkinek!

Kedves olvasóim!

Nagyon úgy tűnik a hétvégén nem lesz kész a következő fejezet. Valahogy nem sikerült még befejeznem. Bár ahogy a prológus és az első fejezet iránt mutatott érdeklődést nézzük talán ez nem is lesz akkora tragédia számotokra. Igen, igen nem tagadom kissé csalódott vagyok, de hát nincs mit tenni!

Akkor, amint tudom hozom a 2. fejezetet, addig is szép hétvégét mindenkinek, az érettségizőknek pedig jó kis gőzkiengedős ünneplést kívánok!

Üdv: P. Sawyer

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szánom-bánom bűnömet, én csak egy zugolvasó vagyok, aki nagyon várja a történet folytatását, de ígérem, ha írsz, akkor én is küldök megjegyzést! Ok? ; )

    Nelli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nelli!

      Írok tényleg... minden nap megpróbálkozom vele, de minél jobban rástresszelek annál katasztrofálisabb vagyok szóval igyekszem, remélem a hétvégén felkerülhet végre4

      Köszönöm, hogy írtál nekem! Remélem a továbbiakban is látlak még!
      Üdv. P. Sawyer

      Törlés
  2. Szia! :)

    Büszkén jelentem, hogy végigolvastam a történet(ek)et - ma délután :) - és úgy néztem ki mint egy ázott macska, vagy mosómedve, nem tudom magamat máshoz hasonlítani, ugyanis a történet utolsó fejezeteit végigbőgtem. Ez nálam nagy szó, mivel nagyon nagy érzelmi nyomás kell ahhoz, hogy én így reagáljak és keveseknek sikerül.
    Sajnos telefonról olvastam, véleményt írni meg nem tudtam, mert a blogspot nem engedte - "áldom" is érte -, tehát nem kapásból írom a komit, mégis azóta is a hatása alatt vagyok az egésznek.
    Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a továbbiakban. Nekem ugyan van egy sejtésem, de a végéig megtartom magamnak, aztán majd megírom, hogy bejött-e. ;)
    Te is írtad, hogy imádod Paul-t/Alexet, na ez nálam is megvan (lásd: a történetnél ;), nem reklámozok!)
    Remélem nem csüggedtél el nagyon, mindenkivel előfordul olyan, hogy nem lesz kész időre - megjegyzem velem rendszeresen!! -, emiatt senki nem akad ki szerintem.

    Mindezek után NAGYON várom a következő részt. Hozod, ahogy tudod, de minél előbb, annál jobb!:)

    xoxo: Shyla

    P.S.: Rohadtul mérges voltam, hogy kinyírtad Jamie-t, na meg szomorú, de biztos okkal történt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Shyla!

      Én pedig örömmel "hallom" ezt! :D Ezek szerint sikerült fent tartanom az érdeklődésedet. Mint azt már másoknak is mondtam megsiratni senkit sem szerettem volna, de maga a tudat, hogy a szavaimmal ennyire megtudtam valakit hatni az roppant jó érzés! Kíváncsi vagyok mik a sejtéseid, és remélem tényleg megtudhatom majd a történet végeztével. És igen feltűnt, hogy csíped a pasast, de hát ki ne csípne egy ilyen imádnivaló pasit mint ő? :D Bevallom mindig hatással van rám lelkileg ha nem sikerül összehoznom minden egyes hétvégére a beígért fejezetet, de igyekszem ezen az érzésen túllépni és a történetre koncentrálni. Reményeim szerint a hétvégére elkészülök vele, de ha ez mégsem sikerülne tájékoztatni foglak benneteket! Jól esik, hogy megértesz és nem sürgetsz!

      Sokatokat magamra haragítottam szerintem azzal, hogy Jamie-t hagytam meghalni, főleg, hogy mindenki arra számított, hogy valahogy megmentem. De így legalább megleptelek benneteket és a történet folytatódik! Remélem a további fejezetek is tetszeni fognak és, hogy látlak még erre!

      Puszi
      P. Sawyer

      Törlés