Én is végigéltem egy adott sorsot. Nem az én sorsom volt, de én éltem végig.

Szünetel!

2011. április 5., kedd

Új történet indul!!!!!

Hello mindenki!!!

Hát van egy hírem ami kinek jó kinek rossz :D attól függ milyen szempontból nézzük :D

Szóval.... nyitottam egy új történetet. Szeretném ha benézne minden kedves olvasó aki eddig is nyomon követte tevénykedéseimet...

A történet Epilógusa és Bevezetője már megtalálható az oldalon, valamint indítottam egy szavazást ami által szeretném ha eldőlne van e igény erre a sztorira!

pusszantlak titeket!!

Bee

www.almokutjanbybee.blogspot.com

2 megjegyzés:

  1. Inkább a meglévő storydat kellene sűrűbben feltenned,ne kelljen egy-egy új részre hetekig várni.szia Edit

    VálaszTörlés
  2. Kedves Edit!

    Nem igazán tudom eldönteni, hogy ez egy kedvesnek szánt tanács volt e vagy éppen egy enyhe célozgatás...
    Nos ha nyomon követed a történeteimet akkor azt is tudnod kell, hogy a hosszabb kihagyásom oka az internet hiány volt. Azóta viszont általában hetente felkerülnek a frissek...szóval én igyekszem, de én is csak emberből vagyok... Ami az új történetet illeti, nem muszáj azt is olvasni... sőt egyiket sem muszáj.
    Mindenesetre köszönöm, hogy írtál nekem!
    szia
    Bee

    VálaszTörlés